Makelaars vergelijken.
Jij kan als makelaar vast en zeker meer aankoop en/of verkoopopdrachten gebruiken. Sluit je nu aan. Zorg dat jij naar boven komt in de makelaar vergelijking en match met potentiële aankopers en verkopers.
Promoot jouw aanbod.
Plaats gratis jouw objecten automatisch op Huispedia om meer bereik te genereren. Laat zo ook jouw kantoornaam en logo extra opvallen in de zoekresultaten. In het aanbod komt jouw kantoor hoger en duidelijker naar voren bij ruim 2.1 miljoen potentiele kopers na het aansluiten.
Huispedia Online Bieden.
Stroomlijn jouw biedproces met een persoonlijke biedervaring en promoot daarmee extra jouw makelaarskantoor. Elke bieder kan tenslotte jouw toekomstige verkopende klant zijn. Start nu automatisch met een simpel en persoonlijk biedproces, waarmee jij 100% onafhankelijk een veilig biedproces kan garanderen.
Cijfers die er toe doen.
Sluit je nu gratis aan bij het grootste onafhankelijke woningplatform van Nederland.
*Bron: Google Analytics januari 2025
Dit zeggen onze aangesloten makelaars.
Veelgestelde vragen.
Wat is Huispedia?
Huispedia is opgericht in 2018 door Ramon Noordeloos en Maxim Bours vanuit de persoonlijke frustratie dat alle inzichten verborgen waren. Met 2,1 miljoen unieke bezoekers is het nu het grootste onafhankelijke woningplatform van Nederland. Huispedia biedt alles wat je moet weten over een woning op één plek, van zowel woningen die te koop staan tot die (nog) niet op de markt zijn.
Zijn er kosten aan verbonden?
Alle kantoren kunnen zich gratis aanmelden op Huispedia om het aanbod te plaatsen. Ook het automatisch aanbieden van woningen, koop en huur, is gratis bij Huispedia. Je betaalt dus geen plaatsingskosten. Mogelijk kan jouw CRM-systeem wel kosten in rekening brengen, afhankelijk van jouw CRM en abonnementsvorm. Wij krijgen hier geen vergoeding voor. Bij het makelaars matchen met consumenten maak je alleen bij een succesvolle aan- en/of verkoop kosten. Geen verkoop of geen aankoop is geen kosten voor jou. Wel zo eerlijk. Na het aanmaken van een gratis account (hier) krijg je precies inzicht wat het voor jou zou gaan kosten per succesvolle lead.
Ter verduidelijking, er zijn geen kosten verbonden bij het aanmaken van een account. Wij vragen dit alleen zodat wij kunnen verifiëren of een makelaarskantoor daadwerkelijk bestaat om misbruik te voorkomen.
Wat is het verschil tussen openbaar en gesloten bieden?
Bij gesloten bieden zijn alle ingezonden biedingen afgeschermd voor alle partijen tot aan het sluitmoment van de biedronde. Op deze manier vindt er geen tussentijdse beïnvloeding plaats. Bij een openbare bieding zijn alle biedingen voor alle partijen geanonimiseerd openbaar: voor potentiële aankopers en de verkopende partij. Dit werkt meer zoals je van een veiling gewend bent. Via ons online biedingssysteem zijn alle twee de mogelijkheden beschikbaar, jij bepaalt.
Mag elke makelaar gebruik maken van het 'Huispedia Online Bieden' keurmerk?
Ja, alle makelaars die alle biedingen laten lopen via het Huispedia biedingssysteem. Zo kan jij jouw potentiële verkopers een 100% eerlijk proces garanderen, het biedlogboek overhandigen en garanderen dat er volgens de juiste spelregels is gespeeld. Is er toch twijfel over een biedproces? Dan hanteren wij onze audit op het gehele biedproces en kunnen de volledige case overleggen.
Sluit aan als makelaar
Vergroot jouw bereik als de innovatieve makelaar en ontvang gratis contactlead. Doe daarnaast ook mee in de vergelijking.
Ontvang nieuwe leads
Elke makelaar kan meer aankoop- en/of verkoopopdrachten gebruiken. Match ook met potentiële aankopers en verkopers.
Meer wetenProfileer kantoor & objecten
Plaats gratis jouw objecten automatisch op Huispedia en laat zo ook jouw kantoor met kantoorpagina en logo extra opvallen bij ruim 2.1 miljoen woningzoekers.
Meer weten